Spolu to dáme
Tréning, motivácia, výživa. Rady, tipy, prekvapenia, zadarmo u Teba doma. Spam neposielame, kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Blog / Články

Jednoručné činky nakladacie

Pridané: 07.05.2018

Chceli by ste zvýšiť svoj svalový objem? Boli by ste skutočne veľmi radi, ak by sa vám podarilo získať viac fyzickej sily? Chceli by ste, aby vás ľudia z vášho okolia začali chváliť za to, že sa pravidelne a hlavne intenzívne venujete posilňovaniu? Pochvala a povzbudenie je skutočne presne to, čo dokáže každého človeka nakopnúť do dosahovania ďalších, oveľa lepších výkonov. Ak chcete získať dostatok fyzickej sily a svalový objem, mali by ste svoj pravidelný tréning zamerať na posilňovanie svalstva v hornej časti vášho tela. K týmto častiam patria hlavne bicepsy, tricepsy, deltové svaly, veľký prsný sval a svaly chrbta.

Na to, aby ste sa mohli skutočne efektívne venovať posilňovaniu v tejto časti tela, mali by ste svoju pozornosť zamerať na posilňovanie, ktoré vám umožnia jednoručné činky nakladacie. Ako už možno zo samotného slovného spojenia vyplýva, tak tieto klasické jednoručky umožňujú nakladanie závažia rôznych hmotností. Sú ideálnym riešením hlavne pre tých, ktorí bývajú v bytovom dome na sídlisku alebo na dedine alebo pre tých, ktorí žijú v rodinnom dome, ale nemajú tu dostatok miesta na vytvorenie vlastného domáceho fitness centra.

 

Vzhľadom na to, že jednoručné činky nakladacie vám umožňujú nakladanie závažia rôznej hmotnosti. Pri nakladaní závažia však musíte byť veľmi opatrní a brať v tomto prípade do úvahy hlavne úroveň vašej fyzickej kondície. V opačnom prípade sa vám môže stať, že iba zbytočne preceníte alebo podceníte vaše sily, čo vôbec nie je žiaduce z hľadiska zachovania vášho fyzického zdravia. Ak zbytočne podceníte svoje sily, ale aj schopnosti bude vás to iba brzdiť pri dosahovaní lepších výkonov. Naopak, ak preceníte svoje sily, môže sa vám to neskôr odzrkadliť v podobe zhoršenia vášho fyzického zdravia. Najlepším riešením pre vás v tomto prípade bude, ak sa pred samotným cvičením, ktoré umožňujú jednoručné činky nakladacie poradíte so svojim fitness trénerom alebo s niekým, kto sa posilňovaniu venuje už dlhšiu dobu.

 

Jednoručné činky nakladacie v konečnom dôsledku predstavujú sadu, pomocou ktorej si môžete vytvoriť klasické jednoručky. Prvým, veľmi dôležitým komponentom tejto sady sú práve dva kusy menších rovných posilňovacích tyčí. Na oboch svojich koncoch obsahujú vrúbkovanú časť, aby bolo závažie, ktoré na nej zavesíte v pevnej a stabilnej pozícií. Ďalším veľmi dôležitým komponentom tejto sady je práve bezpečnostný hriadeľ. Jeho úlohou je, aby bolo závažie naložené pevne a stabilne. Nie je totiž žiaduce, aby vám závažie počas cvičenia spadlo na podlahu.

 

Posledným, veľmi dôležitým komponentom je práve samotné závažie. O tom, že by ste si mali dávať pozor na výber jeho hmotnosti sme sa už v tomto článku zmienili vyššie. Teraz však dávame do pozornosti skutočnosť, že jednoručné činky nakladacie je možné vytvoriť zo závažia, ktoré je vyrobené z rôzneho materiálu. Najčastejšie sa môžete stretnúť s tým, že toto závažie je vyrobené z betónového, železného alebo liatinového materiálu. Je skutočne iba na vás, pre aký materiál sa rozhodnete. V prvom rade sa tieto materiály od seba odlišujú hlavne od cenovej hladiny, v ktorej sa pohybujú. Čo sa týka obľúbenosti, tak jednoznačne najobľúbenejšie je betónové závažie, ktoré je obalené v plastovom puzdre. Jednoručné činky nakladacie však môžete vytvoriť aj pomocou závažia, ktoré je vyrobené z iného materiálu, nemusí nutne ísť o plast.


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

K článku neboli pridané žiadne komentáre vložiť nový komentár

Copyright 2018 - 2021 © Činkové sety, činky, posiľnovacie stroje a lavice, rotopedy, eliptické trenažéry, bežecké pásy a fit