Spolu to dáme
Tréning, motivácia, výživa. Rady, tipy, prekvapenia, zadarmo u Teba doma. Spam neposielame, kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Blog / Články

Posilňovacie zariadenie

Pridané: 07.05.2018

Myslíte si, že by ste potrebovali pre svoj život spraviť niečo dobré? Chceli by ste zmeniť svoj životný štýl? Boli by ste veľmi radi, ak by ste sa mohli pravidelne venovať tréningu zameranému na posilňovanie svalstva na celom vašom tele? Premýšľate nad tým, že by ste si zakúpili posilňovacie zariadenie, namiesto toho, aby pravidelnej návštevy fitness centra? Máte počas dňa množstvo povinností, ale málo času na návštevu fitness centra? Chcete pre seba urobiť niečo dobré a myslíte si, že vám na to neostáva už veľa času? V tom prípade si vám dovoľujeme oznámiť, že sa mierne mýlite! Každý z nás môže zmeniť seba, svoje telo, prípadne svoj spôsob života. Všetko, čo na to potrebujete je iba pevná vôľa a silná motivácia. Ak toto máte, nič vám už nebude stáť v ceste za lepším, krajším a hlavne zdravším telom.

Možno si myslíte, že na pravidelné cvičenie budete hneď na začiatku potrebovať dostatok času, pretože sa mu budete musieť venovať každý deň. Nie, nie je to tak, mýlite sa. Ak patríte medzi nováčikov, teda tých, ktorí začínajú s pravidelným cvičením, tak si vás dovoľujeme upozorniť, že cvičenie každý deň vám padne skôr na škodu ako na úžitok. Dôvodom je skutočnosť, že vaše telo nie je fyzicky zvyknuté pravidelne a intenzívne sa venovať pohybovej aktivite, ktorú umožňujú dané posilňovacie zariadenia. Bude potrebovať približne 1,5 mesiaca na to, aby si zvyklo na fyzickú činnosť, pretože v opačnom prípade môže dôjsť k presileniu, čo môže mať pre vás skôr negatívne dôsledky. Po tomto čase si už dokáže vaše telo zvyknúť na pravidelnú pohybovú aktivitu, bude na to pripravené a bude aj inak reagovať. Ak teda začínate s pravidelným tréningom, tak vám odporúčame spočiatku cvičiť 3-4krát do týždňa, vôbec nemusíte cvičiť každý deň.

 

Rôzne fitness centrá majú vo svojej výbave rozličné posilňovacie zariadenia. Každé správne fitness centrum však bude určite disponovať posilňovacími zariadeniami, ktoré sú zamerané na posilňovanie jednej časti tela. Základné rozdelenie týchto posilňovacích zariadení spočíva v tom, že poznáme posilňovacie zariadenia určené na posilňovanie hornej časti ľudského tela a dolnej časti ľudského tela. V rámci svojho pravidelného tréningu by ste sa mali zamerať na posilňovanie pomocou oboch typov posilňovacích zariadení. V opačnom prípade nebude váš tréning dostatočne efektívny.Existujú tiež aj špecifické posilňovacie veže, ktoré v konečnom dôsledku predstavujú spojenie posilňovacích zariadení na hornú časť tela a posilňovacích zariadení na spodnú časť tela. Množstvo cvikov, ktoré umožňuje vykonávať každá posilňovacia veža závisí predovšetkým od cenovej relácie, v ktorej sa pohybuje.

 

Posilňovacie zariadenia určené na posilňovanie hornej časti tela sú zamerané na nadobúdanie sily a svalovej hmoty bicepsov, tricepsov, svalov v oblasti chrbta a svalov v oblasti ramien. Veľa fitness nadšencov používa pri svojom pravidelnom tréningu práve tieto posilňovacie zariadenia, pretože posilňujú najviac viditeľné časti ľudského tela. Chcú, aby si aj ich okolie v pozitívnom zmysle slova všimlo, že sa pravidelne a poctivo venujú posilňovaniu. Pochvala patrí k tým skutočnostiam, ktoré človeka posúvajú vpred a vďaka čomu naberá potrebné zdravé sebavedomie. K najčastejším posilňovacím zariadeniam, určeným na posilňovanie tejto časti tela patrí horná kladka, ktorá vám umožňuje dvíhanie závažia vami zvolenej hmotnosti. Ďalej sem tiež patria aj rôzne druhy hrázd či bradlí. Poznáme však aj veľa posilňovacích zariadení, ktoré vám umožňujú dvíhanie závažia vami zvolenej hmotnosti v rôznych smeroch a oblúkoch.

 

Posilňovacie zariadenia na dolnú časť ľudského tela umožňujú naberanie sily a svalovej hmoty v oblasti stehnenných svalov, bedrových a lýtkových. Podobne ako posilňovacie zariadenia na hornú časť ľudského tela, poskytujú cvičiacemu možnosť dvíhania závažia vo zvolenej hmotnosti. Patria sem napríklad posilňovacie zariadenia ktoré umožňujú zakopávanie, prípadne predkopávanie. K predkopávaniu dochádza vtedy, keď sa nachádzate v sede a svoje nohy sa nesnažíte dostať čo najviac za seba, ale snažíte sa ich vystrieť tak, aby sa nachádzali na paralelnej úrovni s podlahou.


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

K článku neboli pridané žiadne komentáre vložiť nový komentár

Copyright 2018 - 2021 © Činkové sety, činky, posiľnovacie stroje a lavice, rotopedy, eliptické trenažéry, bežecké pásy a fit