Spolu to dáme
Tréning, motivácia, výživa. Rady, tipy, prekvapenia, zadarmo u Teba doma. Spam neposielame, kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Blog / Články

Gymnastická žinenka

Pridané: 07.05.2018

Myslíte si, že by ste si nenašli počas dňa čas na pravidelné návštevy fitness centra? Ste taký typ človeka, ktorému sa lepšie cvičí v domácom prostredí? Pripadajú vám rôzne fitness centrá veľmi zvláštne až dosť čudné? Uvítali by ste, ak by ste sa mohli cvičeniu venovať v pohodlí svojho domova? Cvičíte najradšej vtedy, keď máte čas iba pre seba? Boli by ste veľmi radi, ak by ste mohli cvičiť s istotou, že vaše deti už dávno spia a máte za sebou všetky povinnosti spojené so starostlivosťou o domácnosť? Ak áno, tak v tom prípade sú pre vás ako stvorené cviky, ktoré je možné vykonávať pomocou gymnastickej žinenky.

Ani len netušíte koľko cvikov umožňuje práve gymnastická žinenka. V poslednom čase narastá záujem napríklad o jógu. Ide o cvičenie, ktoré je pôvodom z Ázie, ale vďaka procesu globalizácie sa postupne dostalo aj do našich končín. Jóga je ideálnym cvičením určená pre ľudí všetkých vekových kategórií bez ohľadu na pohlavie. Nezáleží teda na tom, či ste mužom alebo ženou, či patríte medzi mládež alebo ľudí produktívneho veku. Jóga vám dokáže pomôcť mnohých smeroch. Je ideálnym cvičením, ktoré sa dá vykonávať práve vďaka gymnastickej žinenke. Pomôže vám perfektne precvičiť a natiahnuť jednotlivé svaly vášho tela. Všetko, čo k jóge potrebujete je len gymnastická cvičenia a dostatok trpezlivosti a odhodlania.

 

Gymnastickú žinenku môžete tiež používať napríklad aj pri vykonávaní cvikov na chrbát. Gymnastická žinenka vám pomôže zabezpečiť dostatok pohodlia a bezpečia pod vašim chrbtom. Pri tomto cvičení totiž nie je žiaduce, aby ste ležali na podlahe aj vtedy, keď máte vo svojom dome či byte zavedené podlahové kúrenie. Chrbát je veľmi náchylný na prechladnutie a ich si ho nebudete v dostatočnej miere chrániť, môže sa ľahko stať, že prechladnete. Následok môže byť v podobe nepríjemnej dlhšie trvajúcej bolesti, ktorá vám môže znepríjemňovať nasledujúce dni.

 

Veľmi obľúbené sú v poslednej dobe aj cviky zamerané na posilňovanie brušného svalstva. Aj v tomto prípade sa ukazuje gymnastická podložka ako ideálny pomocník poskytujúci počas cvičenia dostatok pohodlia a bezpečia. K najviac vykonávaným a najobľúbenejším cvikom zameraným na posilňovanie brušných svalov jednoznačne patria ľudovo zvané „brušáky“. Nehovoríme, že ide o jediné cviky na posilňovanie brušných svalov, ale dávame do pozornosti, že pri každých takto orientovaných cvikov je viac ako nutné používať gymnastickú žinenku.

 

Gymnastickú žinenku tiež môžete používať napríklad aj s inými fitness pomôckami. Typickým príkladom môže byť napríklad obľúbené posilňovacie koliesko. Pri cvičení pomocou posilňovacieho kolieska je potrebné, aby ste mali kolená opreté o podlahu. V takom prípade vám určite veľmi dobre padne, ak budete mať pod kolenami mäkké a pohodlné prostredie, ktoré vám dokáže do značnej miery zabezpečiť práve gymnastická podložka.

 

Veľkou výhodou každej gymnastickej podložky je skutočnosť, že nie je náročná z hľadiska udržiavania. Postačí, ak ju približne raz za dva týždne umyjete pomocou sprchy. Nemusíte používať žiadne špeciálne prípravky. Stačí ju len osprchovať a následne buď utrieť dostatočne suchou handrou, ale ju nechať približne na hodinu visieť na šnúre na bielizeň.


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

K článku neboli pridané žiadne komentáre vložiť nový komentár

Copyright 2018 - 2021 © Činkové sety, činky, posiľnovacie stroje a lavice, rotopedy, eliptické trenažéry, bežecké pásy a fit