Spolu to dáme
Tréning, motivácia, výživa. Rady, tipy, prekvapenia, zadarmo u Teba doma. Spam neposielame, kedykoľvek sa môžeš odhlásiť.
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Blog / Články

Tyč na posilňovanie

Pridané: 11.04.2018

Túžite po tom, aby sa vám podarilo nabrať dostatok fyzickej sily a svalového objemu v hornej časti vášho tela? Sem zaraďujeme hlavne bicepsy, tricepsy, deltové svaly, veľký prsný sval a svaly chrbta. Ide o tie časti ľudského tela, ktoré sú najčastejšie viditeľné aj voľným okom, aj keď máte na sebe oblečené tričko s dlhým rukávom. Na základe toho vás môžu, ktorí bezprostredne tvoria vaše okolie pochváliť za vašu usilovnú aktivitu a odhodlanie, že ste sa rozhodli sami pre seba urobiť niečo dobré. Veď prečo aj nie? Každý odborník, či už lekár alebo psychológ vám odporučí, aby ste sa pravidelne venovali aj sami sebe. Pokiaľ máte sedavé zamestnanie, nie je nič lepšie ako pravidelné vykonávanie pohybovej aktivity. Na to, aby sa vám podarilo nabrať svalový objem a dostatok fyzickej sily v horných partiách vášho tela vám určite poslúži napríklad tyč na posilňovanie.

Chceli by ste sa naučiť vykonávať na bradlách zhyby? Na prvý pohľad ide o veľmi nenáročnú činnosť. Možno sa aj vy domnievate, že vykonávanie zhybov je veľmi jednoduché a nie je časovo náročné. Áno, vykonávanie zhybov na bradlách vôbec nie je časovo náročné. Pravdou však je, že na to, aby ste mohli pravidelne a veľmi efektívne vykonávať zhyby, potrebujete pravidelný tréning. Pri trénovaní zhybov na bradlách vám môže pomôcť tyč na posilňovanie. Pri zhyboch na bradlách totiž dochádza k tomu, že pomocou svojich rúk dvíhate závažie svojej vlastnej hmotnosti. Tyč na posilňovanie sa v tomto prípade pre vás stane veľmi užitočným pomocníkom, ktorí vám jednoducho a hlavne rýchlo pomôže v tom, aby ste sa efektívne naučili dvíhať hmotnosť svojho tela pomocou rúk.

 

Pravdepodobne to bude znieť veľmi neuveriteľne, ale aj tyč na posilňovanie nie je jedného typu. V skutočnosti poznáme viacero tyčí na posilňovanie. Najviac obľúbená a najčastejšie používaná je práve rovná tyč na posilňovanie. Sme si úplne istý, že ju môžete dnes nájsť v každom fitness centre. Používa sa napríklad, spolu s bezpečnostnými hriadeľmi aj na vytvorenie činky.

 

Rovná posilňovacia tyč je však tiež určená aj pri použití pomocou hornej kladky. Jednoducho zaveste rovnú posilňovaciu tyč na hornú kladku, zvoľte si závažie vami potrebnej hmotnosti a následne začnite dvíhať rovnú posilňovaciu tyč smerom k svojmu hrudníku. Musíte však dávať pozor, aby ste sa zbytočne nezakláňali dozadu, lebo sa môže čoskoro stať, že vás začne pobolievať chrbát. Toto je ideálny spôsob, pomocou ktorého sa môžete naučiť dvíhať hmotnosť svojho tela pomocou rúk.

 

Ďalej poznáme aj tyč na posilňovanie, ktorá je mierne lomená alebo tiež existuje aj tyč na posilňovanie, ktorá je silne lomená. Ide o tie tyče na posilňovanie, ktoré využívajú skôr pokročilý a profesionáli. Rovnú posilňovaciu tyč využívajú hlavne začiatočníci a mierne pokročilí. Mierne lomená posilňovacia tyč a silne lomená posilňovacia tyč je určená taktiež na cvičenie pomocou hornej kladky. Môžete s ňou teda vykonávať rovnaké cvičenie spolu so závažím ako s rovnou tyčou na posilňovanie.

 

Rozdiel však spočíva iba pri umiestnení tyče. Pri cvičení pomocou mierne lomenej alebo silne lomenej posilňovacej tyče musíte túto tyč na posilňovanie umiestniť na svoje ramená, teda za svoje temeno hlavy. Na to je aj určená lomenie daných týč na posilňovanie.


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

K článku neboli pridané žiadne komentáre vložiť nový komentár

Copyright 2018 - 2021 © Činkové sety, činky, posiľnovacie stroje a lavice, rotopedy, eliptické trenažéry, bežecké pásy a fit